FLOTTE HAGEMØBLER - SJEKK UTVALGET OG PRISENE

Betingelser

Kunden kan selv velge å hente varene i vår butikk (uten frakt- eller ekspedisjonsgebyr) eller få dem tilsendt (kunden blir selv belastet for fraktutgiftene). Det aktuelle fraktbeløpet kommer frem i handlekurven. Vi har egen fraktavtale med Bring - og leverer i hele Norge. Varer som skal hentes i butikken i Stålveien 3, må på forhånd betales i nettbutikken. Bestillingen er bindende. Når bestillingen er registrert, vil kjøper automatisk motta en ordrebekreftelsen via e-post. Sjekk at ordrebekreftelsen samsvarer med bestillingen og gi beskjed om eventuelle avvik. Utsolgte varer ettersendes ikke.

Betaling
Du kan betale med Klarna i vår nettbutikk. Med Klarna trenger du ikke å lete etter kortnummer eller bankID når du skal handle på nett.

Levering
Varene blir vanligvis pakket og sendt innen 3 virkedager. Forventet leveringstid er 2-7 dager, med noen geografiske variasjoner. I høytider kan økt leveringstid forekomme. Vi bruker BRING som transportør, og leverer kun i Norge. Om du ønsker å hente varen i butikken i Stålveien 3, betales varene på forhånd med kort i nettbutikken. I sommersesongen (april-august) må varene hentes i tidsrommet 2-7 virkedager etter varekjøpet, om ikke annen avtale foreligger. Sjekk butikkens åpningstider! Utenom sesongen, kan varene hentes etter avtale. Utenom sesongen kan innkjøpsreiser etc. i enkelte tilfeller medføre noe økt ekspederings- og leveringstid.

Sjekk produktene
Etter at varene er mottatt, bør du innen rimelig tid undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen. Ved eventuelle mangler eller transportskader; ta snarlig kontakt for å melde fra om avviket. Vi anbefaler en skriftlig henvendelse, gjerne på post@atriumhagemobler.no. E-posten må inneholde ordrenummer og informasjon om hvilket varenummer som mangler, er feillevert eller skadet.

Angrerett
Angrerettoven gir forbruker rett til å angre sitt kjøp i nettbutikken, under forutsetning av at det skjer innen 14 dager etter at varen er mottatt. Varen må returneres i originalemballasje - ubrukt og i samme stand som den ble levert. Angrerettskjemaet som fulgte med vareleveransen må fylles ut og returneres i utfylr stand sammen med varen. Returporto dekkes av kunden. Tilbakebetaling av kjøpesummen vil skje etter at vi har motatt varen.

Reklamasjon
Dersom det oppdages feil eller mangel på varen, må forbruker innen rimelig tid melde fra om reklamasjonen, muntlig eller skriftlig. Vi anbefaler en skriftlig henvendelse, gjerne på post@atriumhagemobler.no. Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven) inneholder reglene som gjelder ved reklamasjoner.

Opphavsrett
Atrium hagemøbler har opphavsrett til alt innhold på våre nettsider. Kopiering eller benyttelse av varemerker, produktnavn, fotografier, produktopplysninger, mål etc. er ikke tillatt uten at gyldig tillatelse foreligger.

Atrium hagemøbler i Stålveien 3
Vår butikk i Stålveien 3 i Kristiansand er et stort lager- og utstillingslokale. Sjekk våre åpningstider øverst på siden, under "Butikk i Kristiansand". (Gratis parkering.)